ورق کاویان

قیمت انواع ورق و محصولات فولادی , قیمت میلگرد و تیرآهن , نبشی و ناودانی , قوطی و پروفیل

ورق کاویان

قیمت انواع ورق و محصولات فولادی , قیمت میلگرد و تیرآهن , نبشی و ناودانی , قوطی و پروفیل

ورق کاویان

وب سایت فروش میلگرد کاویان عرضه کننده انواع محصولات فولادی در بازار آهن آلات ایران، این محصولات را با بهترین قیمت و مناسب ترین نرخ به خریداران و متقاضیان ارائه می کند. جهت مشاهده قیمت به روز انواع ورق سیاه، گالوانیزه، رنگی، روغنی، اسیدشویی، انواع میلگرد آجدار و ساده، تیرآهن کارخانه های ذوب آهن سراسر ایران، لوله و شمش فولاد، محصولات مفتولی، قوطی پروفیل و نبشی ناودانی و سپری می توانید به سایت ورق کاویان مراجعه نمایید.
قیمت امروز کلیه آهن آلات توسط دفتر فروش این شرکت به صورت لحظه ای توسط واحد به روز رسانی سایت و کانال تلگرام مجموعه فولاد کاویان منتشر و به صورت آنلاین در فضای مجازی پخش می شود.
شما می توانید برای خرید و فروش آهن آلات مورد نیاز پروژه های ساختمانی و عمرانی خود از طریق تماس با نمایندگی کلیه مجتمع های فولاد ایران (فولاد کاویان ایرانیان) مایحتاج خود را در سریع ترین زمان ممکن و با ارزان ترین قیمتهای موجود در بازار خریداری نمایید.
آدرس سایت ما : https://kavianroll.com می باشد.

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

بر اساس گزارش واحد خبر آهن ملل اصفهان، همچنان شمارش معکوس برای افت و یا تعدیل قیمت‌ها با توجه به عرضه 47 هزار تن شمش در بازار بورس کالا وجود دارد. در سال‌های گذشته نیز چنین برنامه‌هایی برای شرکت‌های فولادی در بازار بورس کالا وجود داشت. طبق این برنامه، یک عرضه خاص برای برخی از این شرکت‌ها تعیین می‌شد. به دلیل عدم تعهد این شرکت‌ها به مجوزهای صادر شده، از راه‌های مختلف به صورت کلامی و کتبی تذکرهایی به آن‌ها داده می‌شد تا شاید با توجه به این گوشزدها کف عرضه را رعایت کنند. به هر حال شرکت‌های فولادی هنوز موفق به رعایت این مسئله نشده‌اند.
در پی عدم رعایت کف عرضه، بازار تشنه محصولات فولادی مختلف مثل ورق فولادی، میلگرد و غیره شده که همین مسئله باعث رشد سرسام‌آور قیمت‌ها در بازار آهن شده‌است.
پی رو همین موضوع با حضور معاون امور معدنی وزارت صمت یعنی آقای اسماعیلی و تولیدکنندگان شمش جلساتی برگزار شد. در طی این جلسات عنوان شد که لازم است که در بازار بورس کالا میزان کف عرضه ارائه شود. در صورتی که این موضوع مطرح نشود، مسئله به مراجع بالاتر یعنی سیستم قضایی و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ارجاع داده خواهد شد.
پس از برگزاری این جلسات به شرکت‌های فولادی نامه‌ای فرستاده خواهد شد که در متن این نامه آورده شده که در روز 28 بهمن‌‌ماه باید یک سوم از میزان بدهکاری و کف عرضه‌ خود را به بازار بورس کالا تخصیص دهند. علاوه بر این، آنان باید تعهد دهند که از اکنون تا اواخر سال نیز مسئله کف عرضه را رعایت کنند.
در ادامه، مدیر کل دفتر صنایع معدنی اظهار کرد که در روز اخیر در حدود 47 هزار تن در بازار بورس کالا عرضه شده‌است. امروز هم طبق آنچه که تعیین شده باز هم عرضه خواهیم داشت. به همین ترتیب، انتظار می‌رود در روزهای پیش رو قیمت‌ها در بازار آهن تعدیل شوند و روند رو به کاهشی را در پی بگیرند. امید داریم که دیگر این رشد قیمت غیرمنطقی در بازار آهن رخ ندهد.
مدیر کل دفتر صنایع معدنی عنوان کرد که با توجه به ادعای شرکت‌های فولادی مبنی بر سرد شدن هوا، کاهش فشار گاز که باعث شده سیستم‌های خود را خاموش کنند و تولیدشان کاهش یابد، اشاره کرد که این گفته‌ها تنها بهانه می‌باشد. وی در ادامه بیان کرد که شرکت‌های مذکور زمانی که هوا هنوز سرد نشده بود، کف عرضه را انجام نمی‌دادند. در صورتی که اگر آن‌ها در دو ماه اخیر که افزایش قیمت‌ها را شاهد بودیم، کف عرضه‌شان را رعایت می‌کردند، حرفشان مورد قبول بود.

منبع: آهن ملل اصفهان (ahanmelal)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی