ورق کاویان

قیمت انواع ورق و محصولات فولادی , قیمت میلگرد و تیرآهن , نبشی و ناودانی , قوطی و پروفیل

ورق کاویان

قیمت انواع ورق و محصولات فولادی , قیمت میلگرد و تیرآهن , نبشی و ناودانی , قوطی و پروفیل

ورق کاویان

وب سایت فروش میلگرد کاویان عرضه کننده انواع محصولات فولادی در بازار آهن آلات ایران، این محصولات را با بهترین قیمت و مناسب ترین نرخ به خریداران و متقاضیان ارائه می کند. جهت مشاهده قیمت به روز انواع ورق سیاه، گالوانیزه، رنگی، روغنی، اسیدشویی، انواع میلگرد آجدار و ساده، تیرآهن کارخانه های ذوب آهن سراسر ایران، لوله و شمش فولاد، محصولات مفتولی، قوطی پروفیل و نبشی ناودانی و سپری می توانید به سایت ورق کاویان مراجعه نمایید.
قیمت امروز کلیه آهن آلات توسط دفتر فروش این شرکت به صورت لحظه ای توسط واحد به روز رسانی سایت و کانال تلگرام مجموعه فولاد کاویان منتشر و به صورت آنلاین در فضای مجازی پخش می شود.
شما می توانید برای خرید و فروش آهن آلات مورد نیاز پروژه های ساختمانی و عمرانی خود از طریق تماس با نمایندگی کلیه مجتمع های فولاد ایران (فولاد کاویان ایرانیان) مایحتاج خود را در سریع ترین زمان ممکن و با ارزان ترین قیمتهای موجود در بازار خریداری نمایید.
آدرس سایت ما : https://kavianroll.com می باشد.

پیوندهای روزانه
پیوندها

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تداوم سیر نزولی قیمت تمامی محصولات فولادی در بازار آهن بر اساس گزارش واحد خبر آهن ملل اصفهان، پیش‌بینی می‌شد که با تشدید تحریم‌ها قیمت محصولات فولادی افزایش یابند. با این وجود، قیمت آهن و میلگرد سیری نزولی را در روزهای اخیر طی کرده‌است. به این ترتیب، در اکثر محصولات فولادی شاهد افت قیمت‌ها هستیم. بیش از ده روز از…

 

تداوم سیر نزولی قیمت تمامی محصولات فولادی در بازار آهن

بر اساس گزارش واحد خبر آهن ملل اصفهان، پیش‌بینی می‌شد که با تشدید تحریم‌ها قیمت محصولات فولادی افزایش یابند. با این وجود، قیمت آهن و میلگرد سیری نزولی را در روزهای اخیر طی کرده‌است. به این ترتیب، در اکثر محصولات فولادی شاهد افت قیمت‌ها هستیم. بیش از ده روز از شروع تحریم‌ها توسط آمریکا گذشته‌ است. با این حال قیمت محصولات فولادی افزایش نیافتند.

عدم تاثیر تحریم‌ها بر قیمت صنایع فولادی

شواهد حاکی از آن است که تحریم‌ها بر قیمت صنایع فولادی اثرگذار نبودند. در زیر به برخی از مهمترین عواملی که باعث عدم تاثیر تحریم‌ها بر قیمت صنایع فولادی شدند، اشاره می‌کنیم:

  • اشباع جو روانی در بازار
  • عملکرد دولت و نظارت بر بازار
  • اجرای قوانین و اعلام مجازات برای برهم زنندگان نظم بازارهای اقتصادی
  • رشد شاخص بورس
  • سرمایه‌گذاری و معافیت‌های اعطایی آمریکا به چند کشور برای خرید نفت

افت قیمت دور از انتظار بازار ارز

طبق گزارش واحد خبر آهن ملل اصفهان، قیمت دلار بیش از دو هزار تومان افت داشت. قیمت سکه نیز نزدیک به 1 میلیون تومان کاهش یافته‌است.
تداوم کاهش قیمت ارز و سکه در چند روز گذشته باعث شد که بسیاری از فعالان بازار آهن و فولاد دچار سردرگمی و بلاتکلیفی شوند. این کاهش قیمت در حالی رخ داد که همگان انتظار بازاری ملتهب و متلاطم را از سمت حوزه‌های ارزی و رد لایحه الحاق افزایشی را برای CFT داشتند.

ارائه دستورالعمل‌های حمایتی از سوی وزارت صمت

در روزهای جاری خرید و فروش آهن و فولاد تقریبا متوقف شده‌است. تنها امید این روزهای فعالان حوزه صنعت فولاد و آهن، بهبود بازار داخلی است. در واقع آن‌ها این روزها در انتظار پشتیبانی با ارائه برخی بخش‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های حمایتی از سوی وزارت صمت برای اصلاح بازار می‌باشند.

نوسانات قیمت محصولات فولادی در روزهای گذشته

بر اساس گزارشات واحد خبر آهن ملل اصفهان، در این روزها قیمت برخی محصولات فولادی مانند تیرآهن، نبشی و ناودانی، قوطی و پروفیل، انواع ورق آهن و برخی محصولات مفتولی نوساناتی پراکنده داشته‌است. قیمت این محصولات در بازه بین 10 تا 20 تومان متغیر بوده‌است. در برخی موارد نیز شاهد افزایش قیمتی معادل 50 تومان نیز بوده‌ایم. قیمت میلگرد نیز بین 10 تا 30 تومان کاهش داشته‌است.

 

منبع خبر : آهن ملل اصفهان (Ahanmelal)

  • قیمت ورق
  • ۰
  • ۰

تعیین کشورهای مناسب برای صادرات آهن و فولاد از سمت وزارت صمت

بر اساس گزارش واحد خبر آهن ملل اصفهان، در سال 1394 صنعت فولاد ایران، لیستی از کشورهای مختلف را برای بازار صادرات انتخاب کرد. در فهرست ایجاد شده تعدادی از کشورهای منطقه خاورمیانه، آسیای دور و نزدیک و تعدادی از کشورهای اروپایی و آفریقایی بررسی شدند. با استفاده از این بررسی‌ها صنعت فولاد ایران قصد داشت که فرصت‌های مناسب صادرات آهن و فولاد در کشورهای دیگر را برای بسیاری از عرضه‌کنندگان در بازار فولاد و آهن آشکار سازد.

بازار صادرات آهن و فولاد کشور ترکمنستان

یکی از کشورهای مورد بررسی برای ایجاد یک بازار صادراتی، کشور ترکمنستان است. اقتصاد این کشور هنوز با چالش‌هایی روبه‌رو است و همواره در حال بهبود می‌باشد. طبق گزارش واحد خبر آهن ملل اصفهان، در سال 2017 رشد اقتصادی ترکمنستان بیش از 6.5 درصد بوده‌است. عوامل موثر بر رشد اقتصاد این کشور را می‌توان صادرات گاز طبیعی، سیاست جایگزینی واردات و به طور کلی سیاست‌های انبساطی مالی دولت این کشور دانست.
مهمترین هدف دولت ترکمنستان، ایجاد اصلاحات در بخش انرژی محسوب می‌شد. بر همین اساس دولت در مسیرهای انتقال انرژی تنوع ایجاد کرد و سرمایه‌های خارجی در بخش انرژی را جذب کرد. دولت قصد داشت جریان اصلاحات در این بخش را نهادینه کند.

برنامه دولت ترکمنستان برای جذب سرمایه‌گذاری

دولت ترکمنستان هدف‌های بسیاری برای اقتصاد این کشور داشت. یکی از مهمترین اهداف دولت مرکزی ترکمنستان را می‌توان رشد خصوصی‌سازی کل اقتصاد این کشور تا سال 2020 دانست. از دیگر اهداف دولت می‌توان به جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی اشاره کرد. دولت ترکمنستان برای نیل به این اهداف تمام تمرکز خود را بر خصوصی‌سازی بخش‌های انرژی و حمل و نقل ریلی متمرکز کرد.
در سال 2016 نرخ سرمایه‌گذاری برای تولید ناخالصی این کشور در حدود 47 درصد بود که این نرخ در سال 2017 به 41 درصد رسید. این مسئله به دلیل اتمام پروژه‌های سرمایه‌گذاری اتفاق افتاد. مسئله‌ای که اهمیت دارد این است که در طی یک دوره زمانی کوتاه میزان کسری حساب جاری نسبت به تولید ناخالصی این کشور حدود 8 درصد افت داشته‌است.

گذر ترکمنستان از توسعه و افزایش مصرف فولاد این کشور

بر اساس گزارش واحد خبر آهن ملل اصفهان، میزان مصرف فولاد با درجه توسعه‌یافتگی هر کشور رابطه تنگاتنگی دارد. در واقع این مسئله برای کشورهای در حال توسعه یکی از شاخص‌های مهم به شمار می‌رود. محققان مشخص کرده‌اند که نرخ رشد فولاد در مراحل اولیه رشد و جهش اقتصادی شدت می‌یابد. معمولا پس از یک دوره که ثبات بر بازار حاکم می‌شود، اقتصاد رشد می‌کند و به مرور مصرف فولاد کاهش می‌یابد.
قاعدتا حجم عظیم سرمایه‌گذاری‌های زیربنایی و زیرساخت‌های صنعتی، میزان مصرف فولاد را بالا می‌برد. همانطور که پیش از این اشاره کردیم کشور ترکمنستان در حال پیشرفت و گذر از دوره توسعه است، بنابراین می‌توان بازار خوبی برای صادرات فولاد باشد.
مادامی که جذب سرمایه‌گذاری در این کشور افزایش یابد، ارزش افزوده این بخش صنعت این کشور نیز رشد خواهد کرد. با رشد صنعت و زیرساخت‌ها در این کشور و افزایش حجم مصرف فولاد، صادرات میلگرد و آهن ایران در این کشور بازار مناسبی پیدا خواهد کرد.

 

منبع خبر : آهن ملل اصفهان (Ahanmelal)

 

  • قیمت ورق
  • ۰
  • ۰

اولین روز هفته و شرایط بازار آهن

بر اساس گزارش واحد خبر آهن ملل اصفهان، امروز در بازار آهن ثبات مناسبی حاکم بود. آرامش بازار باعث شد که محصولاتی مانند میلگرد آجدار، نبشی و ناودانی درگیر نوسانات قیمت نشوند. با این حال محصولاتی مثل قوطی و پروفیل بر خلاف روند بازار تغییرات قیمت را تجربه کردند.
بسیاری از کارخانه‌ها مثل پروفیل صدرا، نورد میلاد یزد و پروفیل یزد امروز اعلام افزایش قیمت کردند. به این ترتیب برای قوطی آهن قیمتی در بازه 50 تا 70 اعلام شده‌است.
گزارشات بدست آمده نشان می‌دهد که هم اکنون کارخانه‌های پروفیل‌سازی تهران شرق و جهان پروفیل قیمت‌های خود را در بازار آهن کاهش داده‌اند. قوطی پروفیل تهران شرق پس از ۱۵۰ تومان کاهش، قیمت قوطی ضخامت ۲.۵ خود را ۶۵۰۰ تومان اعلام نمود. در همین راستا شاهد کاهش ۵۰ تومانی قیمت‌های جهان پروفیل نیز بوده‌ایم. در حال حاضر قیمت قوطی آهن ۲.۵ جهان ۶۵۵۰ تومان می‌باشد.

گمانه‌زنی‌ها در مورد توقف صادرات آهن‌آلات ایران

طبق گزارشات واحد خبر آهن ملل اصفهان، هم اکنون خبرهایی در مورد توقف صادرات آهن‌آلات ایران شنیده شده‌است. این مسئله در حالی شایع شده که علی رغم تحریم‌ها هنوز هم در بازار آهن ثبات قیمت وجود دارد. با این حال این موضوع فقط در حد حدس و گمان است که باید صحت آن بررسی شود. بر خی کارشناسان بر این باورند که کشوری مثل عمارت اعلام کرده دیکر از کشورهایی مثل ایران و کره حاضر به خرید محصولات فولادی نمی‌باشند. در صورتی که شرایط اینگونه پیش رود، بسیاری از تولیدکنندگان داخلی با چالش‌هایی برای صادرات روبه‌رو خواهند شد. این موضوع به این علت است که پس از اعمال تحریم‌ها، بسیاری از کشورها از خرید محصولات ایرانی سر باز می‌زنند.

حمل و نقل بزرگترین مشکل صادرات فولاد ایران

در منطقه خاورمیانه برخی از کارشناسان و تاجران بر این باورند که در حال حاضر بزرگترین مشکل کشور حمل و نقل است نه مسائل بانکی. این مشکل به این دلیل است که هیچ کدام از کشورها حاضر به بارگیری کشتی‌های خود در بنادر ایران نیستند. به این ترتیب اگر محصولی در داخل کشور تولید شود، نمی‌توان آن را برای صادرات بارگیری کرد.
با توجه به اینکه تحریم‌های یک طرفه از سمت آمریکا شرایط را در بازارهای بین‌المللی دشوار کرده‌، اما وضعیت آنچنان هم که کشورهای بیگانه عنوان می‌کنند بحرانی نیست. بسیاری از تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان فولاد با تجربه ما همواره به بهترین شکل کار خود را انجام می‌دهند و توجهی به مانورهای رسانه‌های غربی ندارند.

 

منبع خبر : آهن ملل اصفهان (Ahanmelal)

  • قیمت ورق