ورق کاویان

قیمت انواع ورق و محصولات فولادی , قیمت میلگرد و تیرآهن , نبشی و ناودانی , قوطی و پروفیل

ورق کاویان

قیمت انواع ورق و محصولات فولادی , قیمت میلگرد و تیرآهن , نبشی و ناودانی , قوطی و پروفیل

ورق کاویان

وب سایت فروش میلگرد کاویان عرضه کننده انواع محصولات فولادی در بازار آهن آلات ایران، این محصولات را با بهترین قیمت و مناسب ترین نرخ به خریداران و متقاضیان ارائه می کند. جهت مشاهده قیمت به روز انواع ورق سیاه، گالوانیزه، رنگی، روغنی، اسیدشویی، انواع میلگرد آجدار و ساده، تیرآهن کارخانه های ذوب آهن سراسر ایران، لوله و شمش فولاد، محصولات مفتولی، قوطی پروفیل و نبشی ناودانی و سپری می توانید به سایت ورق کاویان مراجعه نمایید.
قیمت امروز کلیه آهن آلات توسط دفتر فروش این شرکت به صورت لحظه ای توسط واحد به روز رسانی سایت و کانال تلگرام مجموعه فولاد کاویان منتشر و به صورت آنلاین در فضای مجازی پخش می شود.
شما می توانید برای خرید و فروش آهن آلات مورد نیاز پروژه های ساختمانی و عمرانی خود از طریق تماس با نمایندگی کلیه مجتمع های فولاد ایران (فولاد کاویان ایرانیان) مایحتاج خود را در سریع ترین زمان ممکن و با ارزان ترین قیمتهای موجود در بازار خریداری نمایید.
آدرس سایت ما : https://kavianroll.com می باشد.

پیوندهای روزانه
پیوندها

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قیمت روز ورق فولادی

 

همچنین زمان نگه‌داری ورق‌های گالوانیزه در انبار نباید بیشتر از شش ماه باشد. در غیر این صورت احتمال ایجاد شوره روی سطح آن افزایش پیدا می‌کند. آنچه که در ورق گالوانیزه بسیار مهم می باشد آنست که پوشش روی در واقع از ورق فولادی پایه قرار است حفاظت نماید. بنابراین مشخصات و خواص ورق فولادی زیر پوشش، در خوب بودن ورق گالوانیزه بسیار اهمیت دارد. روش گالوانیزه سرد بیشتر برای پوشش دهی فلزاتی که مصارف بهداشتی دارند یا ورق و لوله هایی با ضخامت کم و قطعات فلزی ریز استفاده می شود. همچنین در صنایع ساخت خودرو ،پیچ و مهره و قطعه سازی نیز کاربرد دارد.|پروفیل های باز، پروفیل های خاص و شکل دار، پروفیل های درب و پنجره و قوطی های مربع و مستطیل از تولیدات این کارخانه محسوب می شوند. از جمله مهم ‌ترین و پرکاربردترین فلزات در جهان آهن می باشد که به صورت خالص باشند ، ماده ‌ای شکننده و سخت خواهند بود و معمولا در ترکیب با فلزات دیگر از آن ها استفاده می شود . علت اصلی کاربرد زیاد آهن ، استحکام و مقاومت بالا نسبت به بقیه ی فلز ها و همچنین ارزان‌ تر بودن آن می باشد . قیمت ورق سیاه هم همانند سایر مقاطع فولادی به نرخ ارز وابسته است.|این گرمای زیاد باعث انعتاف پذیری بیشترورق و شکل پذیری بهتر است. اگر قصد خرید ورق گالوانیزه را دارید، بهتر است به دنبال شرکت‌های معتبر باشید. در این شرکت‌ها تمامی اصول انبارداری رعایت شده و خیال شما بابت عدم شوره زدن ورق گالوانیزه راحت خواهد بود. ورق های سقفی گالوانیزه با ضخامتهای مختلف برای استفاده در سقف سازه ای ساختمان و سقف های کاذب و سقف شیروانی استفاده بسیار صورت میپذیرد. ورق گالوانیزه با فرم های مخصوص سقفی کاربرد بسیاری در سقف ساختمان ویلاها آلاچیق ها دارد.|البته باید گفت هزینه‌ی این بسته‌بندی نیز بسیار بالاست و برای برخی از کاربردها به هیچ وجه صرفه‌ی اقتصادی ندارد. لازم به ذکر است که محکم کردن رول‌ها توسط سه تسمه‌ی محیطی و شش تسمه‌ی شعاعی انجام می‌شود که ایمنی در حمل و نقل را افزایش می‌دهند. این نوع از بسته‌بندی نیز دقیقا مشابه با مدل 621 است اما یک تفاوت مهم دارد و آن استفاده از پالت‌های چوبی است!
برای نمونه در تولید خودرو ، در تولید مخازن ، تانک و در صنایع فلزی سنگین ، در ساخت چرخ و رینگ ، در تولید تجهیزات مورد نیاز کشاورزی ، در ساختمان سازی و صنعت ساخت و ساز و همچنین در کشتی سازی به وفور از ابن نوع محصول استفاده می شود. کاربردهای متفاوتی را می توان با توجه به استانداردی که در ساخت رعایت می شود برای آن ها در نظر گرفت. همانطور که در مقاله آموزش محاسبه وزن گفته بودم می توانید وزن ورق های روغنی را نیز محاسبه کنید.چگالی ورق روغنی مانند پدرش ورق سیاه است که عدد آن 7/86 است. یکی از عمده دلایلی که ورق های روغنی را بسیار پر مصرف و کاربردی کرده است قابلیت خم و برش و نورد و رنگ پذیری بسیار بالای آن است.شما می توانید تقریبا هر چیزی را با این ورق ها بسازید. ورق آهن سیاه می‌تواند ضخامتی از 1 میلیمتر تا 10 سانتیمتر را داشته باشد. با بالاتر رفتن ضخامت محصول حالت تختال پیدا کرده و قابلیت شکل پذیری آن کم خواهد شد.|با سلام، با توجه به ابعاد کانال، ورق 0.50 الی 0.60 گالوانیزه مناسب میباشد. در صورت اقدام به خرید، گرفتن تأییدی قیمت‌های فوق از کارشناسان فروش فولاد کاویان الزامی می‌باشد. معمولا فولاد نورد گرم بیشتر از فولاد نورد سرد نیاز به پردازش دارد، به همین دلیل دارای قیمت پایین تری است.|محصول بسته بندی شده و برند یا نام کارخانه و شماره ذوب بر آن چاپ می‌شود. همچنین می توانید از طریق واتساپ یا تلگرام با همکاران ما در ارتباط باشید. نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود. نمونه بعدی که کاربرد بسیار زیادی نیز در صنایع مختلف دارد، با طول ۱۵۰ سانتی متر می باشند. ورق های آجدار تحت عنوان ورق‌های شطرنجی ، ورق‌های برجسته و ورق‌های کف‌سازی نیز معرفی می‌شوند.|ورق سیاه ST37 دارای مقاومت بالا است که باعث شده یکی از پر مصرفترین نوع ورق سیاه به شمار بیاید. ورق سیاه در انواع و اقسام متفاوتی تولید و عرضه میشود که لیست کاملی از آن را به همراه توضیحات در زیر مشاهده میکنید. بیشترین کاربرد ورق سیاه در سازه های ساختمانی مانند ساخت اسکلت، سوله و غیره می باشد البته به جز فولاد های ساختمانی در پروژه های صنعتی همچون سد سازی، پتروشیمی و مخزن سازی نیز کاربرد دارد. جهت اطلاع از قیمت ورق گالوانیزه و خرید ورق گالوانیزه با شماره تماس بگیرید. ورق های گالوانیزه در ساخت و تولید وسایل و قطعاتی که احتمال خوردگی و زنگ زدگی بسیار بالاست استفاده می شود.
یکی دیگر از روش‌های پرکاربرد برای از بین بردن شوره زدن ورق گالوانیزه استفاده از روش‌های شیمیایی است. در این شیوه، به جای تراشیدن “اکسید روی” با روش‌های مکانیکی، آن را در محلول‌های اسیدی حل می‌کنند. به همین منظور، انتخاب نوع اسید و درصد غلظت آن بسیار مهم است؛ زیرا اگر این کار به درستی انجام نشود، پوشش گالوانیزه نیز حل شده و آسیب‌های جدی به فولاد وارد می‌شود.|استفاده از دستگاه های مختلف و همین طور ابعاد گوناگون این دسته از محصولات باعث می شود تا قیمت ورق سیاه دستخوش تغییر شود. هر یک از این محصولات دارای ویژگی های گوناگونی بوده و به همین دلیل قیمت ورق آن ها نیز با یکدیگر متفاوت است. قیمت ورق ها بر اساس مقدار ضخامت و ابعاد آنها مشخص می شود و البته قیمت ورق ها با توجه به نوسانات دائم بازار در حال تغییر می باشند . کارخانه لوله و پروفیل مشهد یکی از مهم ترین کارخانه های تولید لوله و پروفیل می باشد.|نوسانات ارزی و تحولاتی که در منطقه وجود دارد و همچنین تغییر قیمت جهانی آهن آلات، موجب تغییر قیمت ورق سیاه می شود. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه فولاد کاویان، نمودار قیمت ورق سیاه را در 15 روز گذشته مشاهده کنید. آهن‌آنلاین، فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه اطلاع‌رسانی بازار آهن در سال ۱۳۸۶ آغاز کرد و در ادامه، سایت حاضر را تحت عنوان آهن‌آنلاین در سال ۱۳۸۸ تاسیس نمود. کارخانه‌های فولاد مبارکه، فولاد اکسین، ورق کاویان، نورد لوله اهواز، گیلان، قطعات و روس مهمترین تولید کنندگان این محصول به حساب می‌آیند و قیمت ورق سیاه تولیدی توسط این کارخانه‌ها را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.|با بالا رفتن نرخ ارز و به‌خصوص دلار، قیمت ورق سیاه هم افزایش می‌یابد. ورق سیاه فابریک فولاد مبارکه (1400/02/15)به علت نوسان بازار برای اطلاع از قیمت و موجودی تماس حاصل فرمایید. ورق سیاه رول فولاد مبارکه (1400/02/15)به علت نوسان بازار برای اطلاع از قیمت و موجودی تماس حاصل فرمایید. همچنین، سایت تجارت فلز به شما مشتریان عزیز امکان مقایسه قیمت آهن آنلاین را می‌دهد.
بسیاری از محصولات فولادی نظیر ریل قطار، ورق‌های ساختمانی، میلگرد، نبشی، ناودانی و… را نیز با همین روش تولید می‌کنند. منتها در مرحله آخر بجای رول کردن، آن‌ها را در طول‌های دلخواه برش می‌زنند.از آنجاییکه فولاد سیاه, حین کاهش دما منقبض می‌شود، کنترل کمتری بر شکل نهایی آن وجود دارد. در نتیجه روش نورد گرم برای تولید محصولاتی مناسب است که در آن‌ها دقت ابعادی بسیار بالا اهمیت چندانی نداشته باشد، محصولاتی مانند ریل قطار، ورق‌های ساختمانی، میلگرد، نبشی، ناودانی و دیگر آهن آلات ساختمانی. ورق های سیاه به صورت رول بسته بندی و به بازار عرضه می شوند. ورق سیاه، قیمت ورق سیاه، آرشیو قیمت ورق سیاه اطلاعاتی هستند که به راحتی با حضور در این صفحه می توانید به آن دست پیدا کنید. فولاد کاویان دارای سابقه ای درخشان در زمینه خرید و فروش ورق سیاه می باشد.|برای مثال ورق های روغنی دارای سطحی شفاف و یکدست بوده و تلرانس ابعادی و ضخامت بسیار کم است. این درحالی ست که ورق سیاه دارای سطحی زبر بوده و تلرانس ابعادی آن دارای خطا می باشد. ورق سرد انعطاف پذیری بیشتری نسبت به ورق گرم دارد از همین رو می توان اشکال مختلفی را با استفاده از این محصول تولید کرد.|پیش از مطالعه این مطلب می توانید جدول وزن ورق فولادی را از لینک روبرو دریافت کنید. برای مثال در تولید آبگرمکن و تیرآهن و … از black sheet استفاده می شود. این ورق می تواند در قطعات مختلف ساختمان کاربرد داشته باشد. پوشیده شدن ورق های آهنی با روی یکی از روش های مفید و کاملا کاربردی برای جلوگیری از زنگ زدگی است و در حال حاضر روی و قلع یکی از پر مصرف ترین عناصر جهت پوششکاری در این صنعت می باشند. این ورق‌ها با ضخامتی بین ۱٫۸ تا ۱۰۰ میلیمتر عرضه می‌شود که پر استفاده ‌ترین آنها را شاید بتوان ورق سیاه ۲ میل دانست. مهمترین تولید کنندگان این محصول به حساب می‌آیند و قیمت ورق سیاه تولیدی توسط این کارخانه‌ها را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.|مجتمع فولاد سبا از مجتمع های تولید ورق های فولادی است که از سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه دارای واحد های ریخته گری تختال نازک، واحد فولاد سازی و واحد تولید ورق نورد گرم می باشد. شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در سال 1379 به بهره برداری رسیده و در زمینه تولید ورق گالوانیزه با روش غوطه وری گرم فعالیت می کند. این کارخانه سالانه بیش از 130 هزار تن ورق گالوانیزه تولید می کند. کارخانه امیرکبیر کاشان از نظر جغرافیایی در محل مناسبی قرار داشته و فاصله آن به جاده ترانزیتی و راه آهن کم است از این نظر حمل و نقل تولیدات آن به جاهای مختلف کشور با سرعت و آسودگی بیشتری انجام می شود. کارخانه شهر کرد در سال 1384 تاسیس شده و شروع بع فعالیت کرده است این کارخانه در طول سال 400 هزار تن ورق های فولادی تولید کرده و بخشی از تولیدات خود را به کشورهای همسایه صادر می کند.
محصولات دیگر مانند ورق، تسمه و … را با کیفیت و پایداری بالا تولید می کند. در واقع در تولید ورق سرد و گرم توسط نورد های سرد و گرم ضخامت محصول مد نظر است. البته چندین ضخامت وجود دارند که رواج بیشتری دارند و کاربردی تر هستند. این ویژگی‎‌ها باعث شده است تا نام black sheet بر روی این نوع ورق ثبت شود. این موضوع باعث شده است تا قیمت black sheet نسبت به ورق های سرد مانند ورق روغنی کمتر باشد.|همچنین پس از اتمام کار بهتر است فرایند گالوانیزاسیون را مجددا انجام دهید تا ورق فولادی به طور کامل محافظت شود. اطمینان داشته باشید پرسنل بخش فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت، در کوتاهترین زمان پیش فاکتور مربوطه را ارسال کرده و در صورت تایید، ورق سیاه مورد نظر شما را تامین خواهند نمود. همانطور که میدانید ، ورق سیاه در صنایع دارای اهمیت ویژه ای هستندد، بطور کلی می توان گفت آهن عنصر مهمی در زندگی می باشد و تقریبا همه ی صنایع با آن سر و کار زیادی دارند ، و حتی می توان به حیاتی بودن آن در تمام صنایع اشاره داشت .|ورق های رول فرم گالوانیزه با ضخامت های ۱۸ صدم میلی متر تا ۶ میلی متر و با دو عرض ۱۰۰ سانتی متر و ۱۲۵ سانتی متر تولید می شوند. اما روزی که این موانع برطرف شود شرایط به گونه دیگری خواهد شد. دل بستن به پائین آمدن ارزش دلار با توجه به بسیاری از فاکتورهای اقتصادی پس از برجام تنها بر باد دادن زمان است محققاً آنها که در بازار امروز فعال هستند در آینده موفق خواهند بود. یکی از معتبرترین مجموعه های پخش عمده برای خرید ورق سیاه، شرکت فولاد کاویان میباشد.|سلام، ورق گالوانیزه رنگی یا ورق آلومینیوم رنگی برای این کار مناسب میباشد. مزیت ورق گالوانیزه به آلومینیوم استحکام بیشتر و مزیت ورق آلومینیوم به گالوانیزه هم تحمل رطوبت بیشتر میباشد. همین موضوع باعث می‌شود ورق سیاه برای تولید دستگاه‌هایی با ابعاد بالا انتخاب مناسبی باشد و تقاضا بالایی در بازار فولاد داشته باشد و قیمت این ورق از اهمیت بالایی برخوردار باشد. ورق A283 نیز در نوع دیگری از ورق های گرم است که در ۴ گرید A-B-C-D طراحی و تولید می شود.

 

اطلاعات بیشتر در لینک روبرو: https://bit.ly/3efZkUx

  • قیمت ورق
  • ۰
  • ۰

سپس لایه پوسته اکسیده شده روی شمش ها را با فشارآب ازآن جدا می کنند . جدا سازی این پوسته ها باید با دقت کامل انجام شود و این کارسبب بالا رفتن سطح کیفیت تیرآهن اصفهان می شود . درنهایت شمش ها را باغلتک های عمودی و افقی به شکل تیرآهن درمی آورند و درمعرض هوا قرارمی دهند تا خنک شوند وآنها را در اندازه های مختلف برش می دهند و بعد ازانجام تست های کنترل کیفیت روانه بازارمی کنند . شرکت پروفیل صنعت ماهان از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در حوزه آهن آلات بر روی تیرآهن، ناودانی و نبشی متمرکز کرده است.
برای پیدا کردن جدول وزن تیرآهن کافی است به بخش وبلاگ سایت آیرومارت مراجعه کنید. با وجود اینکه کارخانه‌های مختلفی در زمینه تولید تیرآهن فعالیت دارند، اما امکان تولید برخی استانداردهای تیرآهن مثل هاش سنگین در برخی سایزها در داخل کشور وجود ندارد. بنابراین قیمت روز تیرآهن هاش بسیار به نرخ دلار وابسته خواهد بود. تیرآهن H یا تیراهن های بال پهن که در آنها طول بال‌ها نسبت به تیرآهن‌های IPE افزایش یافته است. این تیرآهن ها که ضخامت بال آن ثابت است طبق استاندارد اروپا تولید می‌شوند. سفارشات برای انواع تیرآهن های IPBv، IPB و IPE پذیرفته می شود.
بلافاصله پس از سفارش خرید کالا، فرایند هماهنگی حمل بار توسط کارشناسان آهن پرایس پیگیری می گردد و ارسال بار به اقصی نقاط کشور در کمترین زمان صورت می گیرد. فرایند خرید در مجموعه آهن پرایس بسیار منعطف و متناسب با نیاز مشتریان می باشد و از این رو مشتریان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنند. برای نشان دادن تیرآهن از علامت V و برای نشان دادن سبک وزن بودن تیراهن از علامت L استفاده میشود. توجه داشته باشید که قیمت های موجود برای سفارشات عمده در نظر گرفته شده است. آهن حیدری با پایبندی به سه اصل، صداقت در فروش ، ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل بودن محصولات. موفق به ارسال آهن آلات به پروژه ها در تمامی استانها و شهرستان های کشور عزیزمان شده است.
از این محصول نباید در بادبندها استفاده کرد به این خاطر که آسیب جدی به سازه وارد می شود. در بهترین حالتی که می توان از این محصول استفاده کرد تیرهای مرکب است. به یاد داشته باشید که از این محصول نباید در تیرهای خمشی استفاده کرد و به عنوان مقطع فشرده نمی توان در نظر گرفت. پروفیل با سطح مقطع شبیه H که بیشترین کاربردش در اسکلت فلزی ساختمان است. در بازار ایران این محصول بر اساس کیفیت به ۳ گروه تقسیم می شود. گروه اول براساس استاندارد جهانی است گروه دوم براساس استاندارد اروپا و گروه آخر طبق استاندارد داخل کشور است.
به دلیل هندسه این مقطع مقاومت خمشی آن بسیار بالاست به همین دلیل از تیرآهن در کاربردهای تحت تنش خمشی بالا استفاده می شود. مثلا در ساخت سقف های مختلف ساختمان های اسکلت فلزی از انواع تیرآهن استفاده می شود. این تیرآهن تنش کمتری را تحمل می‌کند و به علت سطح مقطع بزرگتر، به عنوان ستون‌های عمودی از آن‌ استفاده می‌شود. در صنایعی که نیاز به مقاومت بالایی دارند، از جمله سدسازی و پل‌سازی، از تیرآهن هاش سنگین استفاده می‌شود. در صورت نیاز می‌توان این تیرآهن را تا طول{100|one hundred|a hundred} مترهم سفارش داد. یکی از اصلی ترین المان ها در سازه های ساختمانی "تیر" است که وظیفه آن تحمل نیرو و بارهای وارد برآن و وزن خود تیراست.

 

اطلاعات بیشتر در لینک روبرو: https://bit.ly/3ehJaKs

  • قیمت ورق
  • ۰
  • ۰

قیمت میلگرد آجدار

قیمت میلگرد به موارد محتلفی بستگی دارد. مطرح ترین کارخانه تولید میلگرد آجدار در کشور، کارخانه ذوب آهن اصفهان است که میلگرد های خود را بر اساس استاندارد های روسی (A2، A3) و استاندارد ملی ایران به شماره 3132 به بازار عرضه می کند. قطر میلگرد های تولیدی نیز بر حسب تولید کننده متفاوت است. در کارخانه ذوب آهن اصفهان قطر تولید میلگرد آجدار تا 40 میلی متر است. آج میلگرد مارپیچ جناقی است که در دو نمونه دوکی و یکنواخت و یا آج مرکب عرضه می گردد. تولید کنندگان برای کنترل کیفی میلگرد آجدار تولیدی از آزمون کششی و آزمون خمش سرد روی محصول استفاده می کنند. پیشرفت تکنولوژی در زمینه نورد و بالا رفتن اتوماسیون زمینه تولید میلگرد آج دار با آج بالاتر را نیز فراهم کرده. این سیستم ها با امکان کنترل دما و سرعت عمل در سرد کردن، در تولید میلگرد با آج 500 تا 520 (A4) با قابلیت جوش پذیری بالا و ویژگی های مکانیکی مطلوب کاربرد دارند.

اطلاعات بیشتر در لینک روبرو: https://bit.ly/33dOoAw

  • قیمت ورق