ورق کاویان

قیمت انواع ورق و محصولات فولادی , قیمت میلگرد و تیرآهن , نبشی و ناودانی , قوطی و پروفیل

ورق کاویان

قیمت انواع ورق و محصولات فولادی , قیمت میلگرد و تیرآهن , نبشی و ناودانی , قوطی و پروفیل

ورق کاویان

وب سایت فروش میلگرد کاویان عرضه کننده انواع محصولات فولادی در بازار آهن آلات ایران، این محصولات را با بهترین قیمت و مناسب ترین نرخ به خریداران و متقاضیان ارائه می کند. جهت مشاهده قیمت به روز انواع ورق سیاه، گالوانیزه، رنگی، روغنی، اسیدشویی، انواع میلگرد آجدار و ساده، تیرآهن کارخانه های ذوب آهن سراسر ایران، لوله و شمش فولاد، محصولات مفتولی، قوطی پروفیل و نبشی ناودانی و سپری می توانید به سایت ورق کاویان مراجعه نمایید.
قیمت امروز کلیه آهن آلات توسط دفتر فروش این شرکت به صورت لحظه ای توسط واحد به روز رسانی سایت و کانال تلگرام مجموعه فولاد کاویان منتشر و به صورت آنلاین در فضای مجازی پخش می شود.
شما می توانید برای خرید و فروش آهن آلات مورد نیاز پروژه های ساختمانی و عمرانی خود از طریق تماس با نمایندگی کلیه مجتمع های فولاد ایران (فولاد کاویان ایرانیان) مایحتاج خود را در سریع ترین زمان ممکن و با ارزان ترین قیمتهای موجود در بازار خریداری نمایید.
آدرس سایت ما : https://kavianroll.com می باشد.

پیوندهای روزانه
پیوندها

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 استفاده از ساندویچ پانل مقرون به صرفه می باشد و باعث می شود که در مصرف انرژی صرفه جویی شود.

ساندویچ پانل یک ساختار سه لایه ای می باشد که شامل یک هسته کم چگالی مرکزی و یک لایه پوستی نازک که به هر طرف این هسته مرکزی متصل می باشد.

در ادامه به بررسی درباره معرفی ساندویچ پانل دیواری و چگونگی نصب آن می پردازیم بنابراین با فولاد کاویان همراه باشید.

معرفی ساندویچ پانل دیواری

این محصول یکی از انواع پانل ها است که به منظور پوشش برای دیوارها به کار می رود. این محصول دارای ساختارهای ساده و مرکب است.

معرفی ساندویچ پانل دیواری

معرفی ساندویچ پانل دیواری

لایه های ساندویچ پانل از یک لایه عایق در وسط پانل که توسط دو لایه عایق دیگر در دو طرف ساندویچ پانل محصور شده است.

ساندویچ های پانل دیواری بسته به نیاز در انواع متفاوتی تبدیل می شوند که در ادامه به بررسی چند نمونه از آن می پردازیم.

مشخصات فنی ساندویچ پانل دیواری

به دلیل استفاده از فوم پلی یورتان ضریب انتقال حرارت در این پانل بالا است، همچنین نسوز بودن از ویژگی های این محصول می باشد.

ضخامت پانل های دیواری به طور کل ۰.۵ الی ۰.۷ میلمتر و در رنگ های مختلف موجود می باشد. عرض ثابت ۱.۱۵ و عرض مفید ۱.۱۳ سانتی متر می باشد.

ساندویچ پانل دیواری با پشم سنگ

این پانل با هسته پشم سنگ، عایق حرارتی خوب، مقاومت در برابر آتش، انعکاس صوتی بهتر و دوام بیشتری را فراهم می کند. ویژگی های ذکر شده، راحتی و ایمنی بیشتر را برای ساختمان هایی که با ساندویچ پانل پشم سنگ پوشانده می شوند، تضمین می کند.

ساندویچ پانل دیواری با پشم سنگ

ساندویچ پانل با پشم سنگ

پروفیل کردن اتصالات در پانل ها، تنگی نفوذ را ایجاد می کند، و اتصالات هسته پشم سنگ در پانل دیواری باعث به حداقل رساندن نفوذپذیری شده و در نتیجه نیاز به استفاده از درزگیری اضافی و غیر ضروری نمی باشد. این امر همچنین موجب کاهش هزینه نصب ساندویچ پانل ها نیز می شود.

ساندویچ پنل دیواری پشم سنگ در مکان هایی که ایمنی و مقاومت در برابر آتش بسیار حائز اهمیت می باشد، مثل کارخانجات و سالن های صنعتی استفاده می شود.

نصب ساندویچ پانل دیواری

این محصول از دو طرف ورق فلزی که از نوع ورق گالوانیزه یا آلوزینک است تشکیل می شود. اما در برخی موارد مانند سردخانه ها یک سمت آن ها که به سمت داخل است از جنس استیل می باشد.

نصب این پانل ها انواع متفاوتی دارد که در ادامه به شرح دو نوع از آن ها می پردازیم.

  • در این روش استفاده از نبشی و ناودانی آهنی می باشد.

از نبشی های دارای زاویه ۹۰ درجه با ضخامت بالا برای اسکلت در قسمت دیواری ها استفاده می شود، به گونه ای که یک قاب تشکیل شود مورد استفاده قرار می گیرد.

از چسب مخصوص برای درزبندی فاصله بین پانل ها استفاده می شود.

این روش برای ساخت کانکس ها، خانه های سبک و کاروان ها استفاده می شود.

  • در این روش از پانل های پیچ مخفی استفاده می شود.

از این روش برای سازه های بسیار مستحکم استفاده می شود چون در محل اورلپ پانل ها یک ستون فلزی وجود دارد که پانل ها به ستون پیچ می شوند.

برای اینکه این پیچ ها قابل مشاهده نباشند پانل بعدی روی پیچ پانل قبلی را می پوشاند و همین امر باعث مقاومت بسیار زیاد دیواره ها می شود.

انواع ساندویچ های پانل دیواری

  • ساندویچ پانل دیواری ساده
  • ساندویچ پانل دیواری نر و مادگی
  • ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی
  • ساندویچ پانل قفل دار

تفاوت انواع ساندویچ پانل های دیواری

تفاوت انواع ساندویچ های ذکر شده در طرح و ساختار آن ها می باشد.

مثلا در ساندویچ پانل ساده از طرحی استفاده نشده و کاملا ساده است.

در صورتی که در پانل نوع نرومادگی، نرومادگی هایی وجود دارد که به وسیله ی آن به هم دیگر متصل می شوند.

لایه ی وسطی این ساندویچ پانل ها از جنس فوم پلی یورتان، فوم اکس پی اس، فوم پلی استایرن می باشد و جنس دو لایه ای که این عایق مرکزی را در بر گرفته است از آلوزینک، گالوانیزه، کاغذ و یا نایلون می باشد.

  • قیمت ورق