ورق کاویان

قیمت انواع ورق و محصولات فولادی , قیمت میلگرد و تیرآهن , نبشی و ناودانی , قوطی و پروفیل

ورق کاویان

قیمت انواع ورق و محصولات فولادی , قیمت میلگرد و تیرآهن , نبشی و ناودانی , قوطی و پروفیل

ورق کاویان

وب سایت فروش میلگرد کاویان عرضه کننده انواع محصولات فولادی در بازار آهن آلات ایران، این محصولات را با بهترین قیمت و مناسب ترین نرخ به خریداران و متقاضیان ارائه می کند. جهت مشاهده قیمت به روز انواع ورق سیاه، گالوانیزه، رنگی، روغنی، اسیدشویی، انواع میلگرد آجدار و ساده، تیرآهن کارخانه های ذوب آهن سراسر ایران، لوله و شمش فولاد، محصولات مفتولی، قوطی پروفیل و نبشی ناودانی و سپری می توانید به سایت ورق کاویان مراجعه نمایید.
قیمت امروز کلیه آهن آلات توسط دفتر فروش این شرکت به صورت لحظه ای توسط واحد به روز رسانی سایت و کانال تلگرام مجموعه فولاد کاویان منتشر و به صورت آنلاین در فضای مجازی پخش می شود.
شما می توانید برای خرید و فروش آهن آلات مورد نیاز پروژه های ساختمانی و عمرانی خود از طریق تماس با نمایندگی کلیه مجتمع های فولاد ایران (فولاد کاویان ایرانیان) مایحتاج خود را در سریع ترین زمان ممکن و با ارزان ترین قیمتهای موجود در بازار خریداری نمایید.
آدرس سایت ما : https://kavianroll.com می باشد.

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

سپس لایه پوسته اکسیده شده روی شمش ها را با فشارآب ازآن جدا می کنند . جدا سازی این پوسته ها باید با دقت کامل انجام شود و این کارسبب بالا رفتن سطح کیفیت تیرآهن اصفهان می شود . درنهایت شمش ها را باغلتک های عمودی و افقی به شکل تیرآهن درمی آورند و درمعرض هوا قرارمی دهند تا خنک شوند وآنها را در اندازه های مختلف برش می دهند و بعد ازانجام تست های کنترل کیفیت روانه بازارمی کنند . شرکت پروفیل صنعت ماهان از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در حوزه آهن آلات بر روی تیرآهن، ناودانی و نبشی متمرکز کرده است.
برای پیدا کردن جدول وزن تیرآهن کافی است به بخش وبلاگ سایت آیرومارت مراجعه کنید. با وجود اینکه کارخانه‌های مختلفی در زمینه تولید تیرآهن فعالیت دارند، اما امکان تولید برخی استانداردهای تیرآهن مثل هاش سنگین در برخی سایزها در داخل کشور وجود ندارد. بنابراین قیمت روز تیرآهن هاش بسیار به نرخ دلار وابسته خواهد بود. تیرآهن H یا تیراهن های بال پهن که در آنها طول بال‌ها نسبت به تیرآهن‌های IPE افزایش یافته است. این تیرآهن ها که ضخامت بال آن ثابت است طبق استاندارد اروپا تولید می‌شوند. سفارشات برای انواع تیرآهن های IPBv، IPB و IPE پذیرفته می شود.
بلافاصله پس از سفارش خرید کالا، فرایند هماهنگی حمل بار توسط کارشناسان آهن پرایس پیگیری می گردد و ارسال بار به اقصی نقاط کشور در کمترین زمان صورت می گیرد. فرایند خرید در مجموعه آهن پرایس بسیار منعطف و متناسب با نیاز مشتریان می باشد و از این رو مشتریان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنند. برای نشان دادن تیرآهن از علامت V و برای نشان دادن سبک وزن بودن تیراهن از علامت L استفاده میشود. توجه داشته باشید که قیمت های موجود برای سفارشات عمده در نظر گرفته شده است. آهن حیدری با پایبندی به سه اصل، صداقت در فروش ، ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل بودن محصولات. موفق به ارسال آهن آلات به پروژه ها در تمامی استانها و شهرستان های کشور عزیزمان شده است.
از این محصول نباید در بادبندها استفاده کرد به این خاطر که آسیب جدی به سازه وارد می شود. در بهترین حالتی که می توان از این محصول استفاده کرد تیرهای مرکب است. به یاد داشته باشید که از این محصول نباید در تیرهای خمشی استفاده کرد و به عنوان مقطع فشرده نمی توان در نظر گرفت. پروفیل با سطح مقطع شبیه H که بیشترین کاربردش در اسکلت فلزی ساختمان است. در بازار ایران این محصول بر اساس کیفیت به ۳ گروه تقسیم می شود. گروه اول براساس استاندارد جهانی است گروه دوم براساس استاندارد اروپا و گروه آخر طبق استاندارد داخل کشور است.
به دلیل هندسه این مقطع مقاومت خمشی آن بسیار بالاست به همین دلیل از تیرآهن در کاربردهای تحت تنش خمشی بالا استفاده می شود. مثلا در ساخت سقف های مختلف ساختمان های اسکلت فلزی از انواع تیرآهن استفاده می شود. این تیرآهن تنش کمتری را تحمل می‌کند و به علت سطح مقطع بزرگتر، به عنوان ستون‌های عمودی از آن‌ استفاده می‌شود. در صنایعی که نیاز به مقاومت بالایی دارند، از جمله سدسازی و پل‌سازی، از تیرآهن هاش سنگین استفاده می‌شود. در صورت نیاز می‌توان این تیرآهن را تا طول{100|one hundred|a hundred} مترهم سفارش داد. یکی از اصلی ترین المان ها در سازه های ساختمانی "تیر" است که وظیفه آن تحمل نیرو و بارهای وارد برآن و وزن خود تیراست.

 

اطلاعات بیشتر در لینک روبرو: https://bit.ly/3ehJaKs

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی