ورق کاویان

قیمت انواع ورق و محصولات فولادی , قیمت میلگرد و تیرآهن , نبشی و ناودانی , قوطی و پروفیل

ورق کاویان

قیمت انواع ورق و محصولات فولادی , قیمت میلگرد و تیرآهن , نبشی و ناودانی , قوطی و پروفیل

ورق کاویان

وب سایت فروش میلگرد کاویان عرضه کننده انواع محصولات فولادی در بازار آهن آلات ایران، این محصولات را با بهترین قیمت و مناسب ترین نرخ به خریداران و متقاضیان ارائه می کند. جهت مشاهده قیمت به روز انواع ورق سیاه، گالوانیزه، رنگی، روغنی، اسیدشویی، انواع میلگرد آجدار و ساده، تیرآهن کارخانه های ذوب آهن سراسر ایران، لوله و شمش فولاد، محصولات مفتولی، قوطی پروفیل و نبشی ناودانی و سپری می توانید به سایت ورق کاویان مراجعه نمایید.
قیمت امروز کلیه آهن آلات توسط دفتر فروش این شرکت به صورت لحظه ای توسط واحد به روز رسانی سایت و کانال تلگرام مجموعه فولاد کاویان منتشر و به صورت آنلاین در فضای مجازی پخش می شود.
شما می توانید برای خرید و فروش آهن آلات مورد نیاز پروژه های ساختمانی و عمرانی خود از طریق تماس با نمایندگی کلیه مجتمع های فولاد ایران (فولاد کاویان ایرانیان) مایحتاج خود را در سریع ترین زمان ممکن و با ارزان ترین قیمتهای موجود در بازار خریداری نمایید.
آدرس سایت ما : https://kavianroll.com می باشد.

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

بر اساس گزارش واحد خبر آهن ملل اصفهان در راستای ثبات قیمت در بازار آهن، برخی از تولیدکنندگان محصولات فولادی اعلام کردند که علت کمبود مواد اولیه، گرانی می‌باشد. علاوه بر این، روند توزیع محصولات فولادی به صورت قطره چکانی در بازار آهن باعث می‌شود که کسانی که خارج از حوزه فولاد و آهن هستند، سود زیادی نصیب‌شان گردد.
از دیگر عوامل گرانی می‌توان به محدودیت‌‌ها در حوزه عرضه کالا در بازار بورس کالا اشاره کرد. به عقیده بسیاری از کارشناسان بازار فولاد و اتحادیه‌های تخصصی، بازار بورس کالا جای مناسبی برای کشف قیمت نمی‌باشد. دلیل این موضوع عدم شفافیت قیمت‌ها در بازار بورس کالا است.
کارشناسان بر این باورند که مسئولانی که به صورت مویرگی در بازار آهن و فولاد توزیع می‌کنند، از هیچ یک از تصمیمات اتخاذ شده اطلاع ندارند. از نظر آنان برخی جریانات مالی را دست‌هایی پشت پرده به صورت مخفیانه رقم می‌زنند.
بر اساس نامه‌ای، رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد و فلزات تهران از حقوق تضییع شده همکاران در صنف فروشندگان آهن، فولاد و فلزات تهران حمایت و اعلام کرد که یکی از خواسته‌های مشروع صنف، تعدیل ضرایب عمده‌فروشان و خرده‌فروشان می‌باشد. این موضوع با پیگیری‌های سرسختانه در اتاق اصناف و سازمان مالیاتی و کمسیون ضرایب به نتیجه رسیده و تغییر یافته‌است. در نهایت ضریب عمده‌فروشان آهن‌آلات از 2.5 درصد به 1.5 درصد کاهش یافته و ضریب خرده‌فروشان نیز از 3.5 درصد به 3 درصد افت پیدا کرده‌است.
برخی از مسئولین دلایلی منطقی، اسناد و مدارکی قانونی به جهت اثبات اینکه سود آهن‌فروشان بسیار کمتر از ارقامی است که سازمان مالیاتی برای همکاران در صنعت فولاد اعمال می‌کند، ارائه کردند.
امید بر این است مسئولان راه‌کاری مناسب برای ثبات قیمت در بازار آهن اندیشه کنند تا صنعت فولاد همچون گذشته رشد چشمگیری داشته باشد.

منبع: آهن ملل اصفهان (ahanmelal)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی