ورق کاویان

قیمت انواع ورق و محصولات فولادی , قیمت میلگرد و تیرآهن , نبشی و ناودانی , قوطی و پروفیل

ورق کاویان

قیمت انواع ورق و محصولات فولادی , قیمت میلگرد و تیرآهن , نبشی و ناودانی , قوطی و پروفیل

ورق کاویان

وب سایت فروش میلگرد کاویان عرضه کننده انواع محصولات فولادی در بازار آهن آلات ایران، این محصولات را با بهترین قیمت و مناسب ترین نرخ به خریداران و متقاضیان ارائه می کند. جهت مشاهده قیمت به روز انواع ورق سیاه، گالوانیزه، رنگی، روغنی، اسیدشویی، انواع میلگرد آجدار و ساده، تیرآهن کارخانه های ذوب آهن سراسر ایران، لوله و شمش فولاد، محصولات مفتولی، قوطی پروفیل و نبشی ناودانی و سپری می توانید به سایت ورق کاویان مراجعه نمایید.
قیمت امروز کلیه آهن آلات توسط دفتر فروش این شرکت به صورت لحظه ای توسط واحد به روز رسانی سایت و کانال تلگرام مجموعه فولاد کاویان منتشر و به صورت آنلاین در فضای مجازی پخش می شود.
شما می توانید برای خرید و فروش آهن آلات مورد نیاز پروژه های ساختمانی و عمرانی خود از طریق تماس با نمایندگی کلیه مجتمع های فولاد ایران (فولاد کاویان ایرانیان) مایحتاج خود را در سریع ترین زمان ممکن و با ارزان ترین قیمتهای موجود در بازار خریداری نمایید.
آدرس سایت ما : https://kavianroll.com می باشد.

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

بر اساس گزارش واحد خبر آهن ملل اصفهان، اکثر تحریم‌های تازه اعمال شده بر ایران در حوزه فولاد و آهن بوده تا با استفاده از این تحریم بتوانند اقتصاد ایران را با اختلال مواجه سازند. به این ترتیب، دولت آمریکا می‌تواند ضربه بزرگی به تولید داخلی کشور ما وارد کند.

به تازگی در مورد حمایت از صنایع فولادی ایران، خبرهای خوبی شنیده می‌شود. تازه‌ترین خبرها حاکی از انعقاد قرارداد تولید ریل بین شرکت بهره‌برداری متروی تهران و ذوب آهن اصفهان می‌باشد. انعقاد این قرارداد می‌تواند جان تازه‌ای به بازار آهن ببخشد.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در مورد این قرارداد اشاره کرد که در حاشیه دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، برای اولین بار توسط تولیدکنندگان داخلی شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، قرارداد تولید 800 تن ریل مترو منعقد شد. این جریان با حضور مدیر عامل شرکت ذوب آهن و مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در برج میلاد صورت گرفت.

گزارشات رسیده حاکی از آن هستند که شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه مدت زیادی است که از تولید‌کنندگان و صنعتگران داخلی در جهت تامین تجهیزات مورد نیاز مترو حمایت می‌کند. همین موضوع توسعه و پیشرفت تولیدکنندگان داخلی و خدمت به صنعت حمل و نقل ریلی را در پی داشته‌است.

تحلیل‌گران بر این باورند که قرارداد مذکور بر اساس اهداف عالی شهرداری تهران می‌باشد که با توجه به توان داخلی، مهم‌ترین راه برای رهایی از تحریم‌ها و خروج ارز داخلی می‌باشد.

قطعا در صورتی که این روند ادامه یابد، در ارز صرفه‌جویی و در این حوزه خودکفا خواهیم شد.

در طی این قرارداد مقرر شده که 800 تن ریل تامین شود تا این ریل‌ها در تمامی خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه مورد استفاده قرار گیرند. بر اساس این قرارداد 500 تن از این ریل‌‌ها برای خطوط درون‌شهری و 300 تن دیگر نیز برای ریل‌های برون‌شهری آماده می‌شود.

در ادامه مدیر عامل شرکت بهر‌ه‌برداری متروی تهران و حومه افزود که در صورتی که ‌ذوب آهن اصفهان طبق زمان مقرر،‌ ریل مورد نیاز متروی تهران را مطابق استانداردهای بین‌المللی تولید کند، ما نیز به عنوان نخستین بهره‌بردار مترو در ایران متعهد به خرید این محصول می‌باشیم. این مسئله به این دلیل است که بازار خوبی در کشور به دلیل ساخت و توسعه مترو فراهم می‌باشد.

منبع: آهن ملل اصفهان (ahanmelal)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی