ورق کاویان

قیمت انواع ورق و محصولات فولادی , قیمت میلگرد و تیرآهن , نبشی و ناودانی , قوطی و پروفیل

ورق کاویان

قیمت انواع ورق و محصولات فولادی , قیمت میلگرد و تیرآهن , نبشی و ناودانی , قوطی و پروفیل

ورق کاویان

وب سایت فروش میلگرد کاویان عرضه کننده انواع محصولات فولادی در بازار آهن آلات ایران، این محصولات را با بهترین قیمت و مناسب ترین نرخ به خریداران و متقاضیان ارائه می کند. جهت مشاهده قیمت به روز انواع ورق سیاه، گالوانیزه، رنگی، روغنی، اسیدشویی، انواع میلگرد آجدار و ساده، تیرآهن کارخانه های ذوب آهن سراسر ایران، لوله و شمش فولاد، محصولات مفتولی، قوطی پروفیل و نبشی ناودانی و سپری می توانید به سایت ورق کاویان مراجعه نمایید.
قیمت امروز کلیه آهن آلات توسط دفتر فروش این شرکت به صورت لحظه ای توسط واحد به روز رسانی سایت و کانال تلگرام مجموعه فولاد کاویان منتشر و به صورت آنلاین در فضای مجازی پخش می شود.
شما می توانید برای خرید و فروش آهن آلات مورد نیاز پروژه های ساختمانی و عمرانی خود از طریق تماس با نمایندگی کلیه مجتمع های فولاد ایران (فولاد کاویان ایرانیان) مایحتاج خود را در سریع ترین زمان ممکن و با ارزان ترین قیمتهای موجود در بازار خریداری نمایید.
آدرس سایت ما : https://kavianroll.com می باشد.

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

بر اساس گزارش واحد خبر آهن ملل اصفهان، در روزهای اخیر اوضاع نابسامان ورق باعث تدوین طرحی در خصوص ممنوعیت عرضه ورق در خارج از بازار بورس کالا شد. این طرح به وزیر صنعت، معدن و تجارت پیشنهاد شد.

موضوع این طرح از این قرار است که مانند محصولات پتروشیمی، صفر تا صد محصول ورق در بازار بورس کالا عرضه شود. این در حالی است که صنایع پایین‌دست مانند خودروسازان و تولیدکنندگان پروفیل و لوله از این قاعده مستثنی می‌باشند.

آمارها نشان می‌دهند که همواره میزان تولید، مصرف و صادرات ورق مشخص است. مقداری از این محصول نیز در بورس کالا عرضه می‌شود که قابل بررسی می‌باشد. با این وجود، هنوز هم برخی از واحدها باز هم از شیوه‌هایی به جز بورس کالا محصول ورق خود را به فروش می‌رسانند. همین موضوع باعث نابسامانی در بازار ورق شده‌است.

به دلیل عواملی که ذکر شد، تصمیم بر این شد که طرحی برای کنترل قیمت‌ها و شفافیت در بازار ورق، ارائه شود. بنابراین، اقدام به فروش ورق خارج از بورس کالا ممنوع شد. در صورتی که این مسئله توسط تولیدکنندگان رعایت نشود، حکم کالای قاچاق را در پی دارد.

با عرضه ورق در بورس کالا، علاوه بر اینکه تمامی تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان این کالا مشخص می‌شوند، خریدارن این محصول نیز شناسایی و امکان رصد و پیگیری محصولاتی که در داخل کشورمان اضافه بر نیاز تولید می‌شود، بیشتر می‌شود.

در صورتی که این فرآیند تداوم پیدا کند، وزارت‌‌خانه می‌تواند برای صادرات این دست از محصولات بهتر از قبل تصمیم بگیرد. علاوه بر این، اگر تولیدکنندگان محصولات خود را در این بازار عرضه کنند، در صورتی که خریداری نداشته‌باشند مشکلی برای صادرات وجود ندارد.

در حال حاضر تولیدکنندگان برای عرضه در بورس کالا و اثبات اینکه محصولاتشان بیش از نیاز بازار است، لازم است که هزینه‌هایی جهت حضور در بورس کالا بپردازند.

طرح ممنوعیت فروش ورق در خارج از بازار بورس کالا، تمهیداتی نیز برای تولیدکنندگان اندیشه کرده‌است. این تمهیدات می‌تواند شامل قیمت‌گذاری در بازار بورس کالا شود و مشمول شرایط عرضه در بورس‌کالا نشوند. این مسئله به این دلیل است که بورس کالا برای عرضه محصولات ضمانت‌نامه‌هایی دریافت می‌کند که بعضی از آن‌ها برای شرکت‌ها هزینه‌هایی را تحمیل می‌کنند. با این حال این تمهیدات هنوز در این طرح اجرایی نشده‌است. تنها کشف قیمت در بورس در این طرح پیشنهاد شده که نیاز به کارشناسی و بررسی بیشتری دارد.

منبع: آهن ملل اصفهان (ahanmelal)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی