ورق کاویان

قیمت انواع ورق و محصولات فولادی , قیمت میلگرد و تیرآهن , نبشی و ناودانی , قوطی و پروفیل

ورق کاویان

قیمت انواع ورق و محصولات فولادی , قیمت میلگرد و تیرآهن , نبشی و ناودانی , قوطی و پروفیل

ورق کاویان

وب سایت فروش میلگرد کاویان عرضه کننده انواع محصولات فولادی در بازار آهن آلات ایران، این محصولات را با بهترین قیمت و مناسب ترین نرخ به خریداران و متقاضیان ارائه می کند. جهت مشاهده قیمت به روز انواع ورق سیاه، گالوانیزه، رنگی، روغنی، اسیدشویی، انواع میلگرد آجدار و ساده، تیرآهن کارخانه های ذوب آهن سراسر ایران، لوله و شمش فولاد، محصولات مفتولی، قوطی پروفیل و نبشی ناودانی و سپری می توانید به سایت ورق کاویان مراجعه نمایید.
قیمت امروز کلیه آهن آلات توسط دفتر فروش این شرکت به صورت لحظه ای توسط واحد به روز رسانی سایت و کانال تلگرام مجموعه فولاد کاویان منتشر و به صورت آنلاین در فضای مجازی پخش می شود.
شما می توانید برای خرید و فروش آهن آلات مورد نیاز پروژه های ساختمانی و عمرانی خود از طریق تماس با نمایندگی کلیه مجتمع های فولاد ایران (فولاد کاویان ایرانیان) مایحتاج خود را در سریع ترین زمان ممکن و با ارزان ترین قیمتهای موجود در بازار خریداری نمایید.
آدرس سایت ما : https://kavianroll.com می باشد.

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

بر اساس گزارش واحد خبر آهن ملل اصفهان، برخی از کارشناسان معتقدند که حضور کشورهای دیگر در حوزه بازار فولاد باعث می‌شود که رقبای سرسختی در مقابل کشورمان تشکیل شوند. این مسئله به عنوان زنگ خطری برای رشد تولید، توسعه و صادرات صنعت فولاد کشورمان قلمداد می‌شود. تولید و صادرات فولاد توسط دیگر کشورها برای سرمایه‌گذاری و افزایش صادرات فولاد بر کشور‌های همجوار هدفی تاثیرگذار می‌باشد.

کشور هایی از جمله تایلند و سایر کشورها بر کاهش حجم صادرات فولاد کشورمان در صورت افزایش تولید داخلی، تاثیر بسزایی خواهند گذاشت. هر چند که تاثیر آن را هم اکنون در بازار فولاد کشورمان مشاهده می‌کنیم.

بر همین اساس، طبیعأ صادرات فولاد با شرایط مطرح شده خیلی ارزشمند است. در صورت امکان، همه باید برای افزایش توان صادرات بکوشند و برای محصولاتی که ارزش افزوده بالا دارند اقدام کنند، هر چند این امکان به دلیل شرایط سیاسی اقتصادی موجود بسیار سخت است. با این حال، با پشتکار بیشتر می‌توان ضمن حفظ صادرات با اعداد و ارقام فعلی، طی پیش بینی مدت زمان دو سال آینده، شرایط را به گونه‌ای که جهت ارتقای توسعه صنعت فولاد کشور هدف‌گذاری شده است، تغییر داد.

فعالان اقتصادی و تحلیلگر مسائل بین‌المللی فولاد بیان کردند که باید سیاستی اتخاذ کرد که ما را به هدف اصلی یعنی همان صادرات بالغ بر ۱۰ میلیون تن فولاد در دو سال آینده برساند. تغییرات فصلی یکی از موضوعاتی بود که توانست بر تحولات قیمتی فولاد جهان اثرگذار باشد.

تولیدکنندگان چینی و همچنین واردکنندگان این کشور، هر چند وقت یکبار به دلیل تشدید آلودگی هوا مجبور به کاهش تولید می‌شود. از سوی دیگر جنگ تجاری چین و آمریکا نیز در قیمت فولاد تاثیرگذار بوده‌است.

منبع: آهن ملل اصفهان (ahanmelal)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی