ورق کاویان

قیمت انواع ورق و محصولات فولادی , قیمت میلگرد و تیرآهن , نبشی و ناودانی , قوطی و پروفیل

ورق کاویان

قیمت انواع ورق و محصولات فولادی , قیمت میلگرد و تیرآهن , نبشی و ناودانی , قوطی و پروفیل

ورق کاویان

وب سایت فروش میلگرد کاویان عرضه کننده انواع محصولات فولادی در بازار آهن آلات ایران، این محصولات را با بهترین قیمت و مناسب ترین نرخ به خریداران و متقاضیان ارائه می کند. جهت مشاهده قیمت به روز انواع ورق سیاه، گالوانیزه، رنگی، روغنی، اسیدشویی، انواع میلگرد آجدار و ساده، تیرآهن کارخانه های ذوب آهن سراسر ایران، لوله و شمش فولاد، محصولات مفتولی، قوطی پروفیل و نبشی ناودانی و سپری می توانید به سایت ورق کاویان مراجعه نمایید.
قیمت امروز کلیه آهن آلات توسط دفتر فروش این شرکت به صورت لحظه ای توسط واحد به روز رسانی سایت و کانال تلگرام مجموعه فولاد کاویان منتشر و به صورت آنلاین در فضای مجازی پخش می شود.
شما می توانید برای خرید و فروش آهن آلات مورد نیاز پروژه های ساختمانی و عمرانی خود از طریق تماس با نمایندگی کلیه مجتمع های فولاد ایران (فولاد کاویان ایرانیان) مایحتاج خود را در سریع ترین زمان ممکن و با ارزان ترین قیمتهای موجود در بازار خریداری نمایید.
آدرس سایت ما : https://kavianroll.com می باشد.

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

بر اساس گزارش واحد خبر آهن ملل اصفهان، در هفته گذشته پیرو اتفاقاتی که پیرامون تغییر نرخ بنزین رخ داد، قیمت آهن‌آلات رشد پیدا کرد. انتظار می‌رود که در سایر بخش‌ها نیز هم نیز همین اتفاق رخ دهد و در واقع قیمت سایر کالاها نیز افزایش یابد. به دلیل اینکه قیمت کالاها در ایران از اخبار سیاسی برای تغییر نشات می‌گیرد، بنابراین هر اتفاقی می‌تواند باعث نوسان در بازار شود.

 

طبق بررسی‌ کارشناسان آهن ملل اصفهان، در چند روز اخیر خبرهایی پراکنده در جامعه شنیده شد که همگی تکذیب شدند. با این حال، هنوز هم اثرات این اخبار در جامعه و بین مردم وجود دارد. یکی از این شایعات، خبر استعفای معاون وزیر و همچنین خبر لغو 25 درصدی برای صادرات محصولات معدنی و فلزی عوارض بود. این دسته از خبرها، از جمله موضوعاتی بود که بر افزایش قیمت‌ها در بازار افزود. این تنها خبری نبود که به افزایش قمیت‌ها منجر شد. در واقع تغییر نرخ سوخت مهمترین موضوع برای علت افزایش قیمت آهن می توان نام برد. مسئله رشد قیمت اسلب فوب دریای سیاه و افزایش قیمت‌ها در کشور ترکیه، روسیه و اوکراین موضوع دیگری بود که به رشد قیمت‌ها در بازار داخل کمک کرد.

در سال‌های پیش، هر ساله در ماه آذر با پایین‌ترین قیمت‌ها مواجه بودیم. این در حالی است که امسال بازار شرایط متفاوتی پیدا کرد و در پی اتفاقات رخ داده، کالاها با افزایش قیمت مواجه شدند. به دلیل اینکه این روال با میزان عرضه و تقاضا متناسب نیست، مصرف‌کننده و مشتریان دچار سردرگمی می‌شوند. نمی‌توان تنها تغییر نرخ سوخت را افزایش قیمت میلگرد، تیرآهن و ورق آهن دانست. در واقع عدم نظارت بر بازار آهن و نبود ساز و کاری مناسب نیز در تغییر نرخ محصولات فولادی اثرگذار هستند. با وجود همه این مسائل، می‌توان گفت که مهمترین علت برای افزایش قیمت آهن، مصرف‌کنندگان و میزان تقاضا می‌باشد.

منبع: آهن ملل اصفهان (ahanmelal)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی